Bar TOP

 wbbb    Autor: Wojtek Brodziak
  Post: 17.04.2018

 

 

Znaczące zmiany polityki zasięgów w social mediach i wyszukiwarce Google spowodowały, że znaczenie materiałów filmowych zdecydowanie wzrosło. Video Marketing jest na pewno jednym z najbardziej znaczących narzędzi w 2018 r. Jeśli masz wątpliwości, czy warto inwestować w filmy lub czy masz wystarczające środki do produkcji takich materiałów, to odpowiedź jest prosta - tak! 

Produkcja materiałów filmowych w 2018 roku to nie ekstrawagancja, ale realny sposób na większe zysków online. Oto 7 powodów, dla których warto inwestować w video marketing.

clear

1. Film promocyjny zwiększy konwersję na twojej stronie oraz poziom sprzedaży.

Zaczniemy od najważniejszego powodu, czyli pieniędzy. Dodanie na Twoją stronę internetową filmu o Twojej firmie, produkcie, usłudze, czy wydarzeniu pozwoli zwiększyć konwersję o nawet 80% . Wpłynie to także bezpośrednio na sprzedaż. Statystyki Video Marketingu pokazują, że 74% użytkowników, którzy pooglądali wcześniej film promocyjny, dokonało zakupu. Wszystko dzięki naszemu najbardziej dominującemu zmysłowi, czyli wzrokowi. Jesteśmy stworzeni do oglądania świata w ruchu. To filmowy obraz, a nie zdjęcie, czy tekst będzie działał najmocniej na nasze decyzje zakupowe.

2. Filmy promocyjne szybko się zwracają.

Mam dobrą wiadomość. Według badań 83% firm jest zdania, że film promocyjny przyniesie im bardzo dobry zwrot z inwestycji w postaci większej sprzedaży. Warto tutaj zaznaczyć, że nie chodzi wcale o stworzenie super spotu reklamowego za dziesiątki i setki tysięcy złotych. Do szczęścia wystarczy nam nawet taki, stworzony z budżetem kilkaset złotowym. Najważniejsze, aby dobrze pokazywał, czym zajmuje się Twoja firma i to co ma do zaoferowania. Idealnie sprawdzają się tu filmy z wykorzystaniem drona. Dzięki nim możemy pokazać naszą firmę lub wydarzenie z zupełnie nowej perspektywy, co przykuwa uwagę klienta o wiele bardziej i daje przewagę nad konkurencją.

bar3

 3. Filmy budują zaufanie.

Fundamentem sprzedaży jest budowanie pozytywnych i długoterminowych relacji z klientem. Najlepszym sposobem na skrócenie dystansu i wzbudzenie zaufania klienta do Twojej firmy jest film promocyjny. Część klientów obawia się skorzystania z usługi, czy produktu promowanego w internecie, ponieważ boi się, że zostanie oszukana. Pokazując siebie i swoją firmę w materiałach filmowych dbasz o to, aby Twój klient czuł się bezpiecznie podczas transakcji. Dodatkowo zwiększasz szansę na to, że wybierze właśnie Twoją firmę. Aż 57% klientów twierdzi, że materiały filmowe dały im więcej pewności przy zakupach online.

4. Lepsza pozycja w Google.

Pozycja Twojej firmy w wyszukiwarce Google to podstawa. W większości przypadków klienci przeszukują maksymalnie pierwsze dwie strony, po wpisaniu interesujących ich słów kluczowych.
Filmy promocyjne mogą znacząco poprawić wyniki. Odbiorcy oglądając materiały filmowe na Twojej stronie wydłużają średni czas przebywania na niej. Im dłuższy czas, tym Google otrzymuje więcej sygnałów, że na Twojej stronie zawarte są interesujące treści. W związku z tym, pozycja w wyszukiwarce będzie rosła. Faktem jest również, że Google jest właścicielem YouTube, co w bezpośredni sposób zwiększa znaczenie filmów w pozycjonowaniu Twojej strony. Na dowód tego firma Moovly dostarcza nam statystyki potwierdzające znaczenie filmów w budowaniu pozycji Twojej strony w Google.

„53 razy częściej pojawiasz się w Google, jeśli masz wideo umieszczone w Twojej witrynie internetowej.” Moovly

bar1

5. Leniwy klient to nowoczesny klient.

Film jest najszybszą formą przekazania klientowi maksymalnej ilości informacji. W 10 s jest w stanie wytłumaczyć klientowi, czego może się spodziewać po Twojej firmie. Czas jest kluczowy w dzisiejszym świecie pełnym obowiązków. Klienci nie mają ochoty na czytanie długich opisów i wgłębiania się w szczegóły. Nowoczesny klient chce zaoszczędzić czas i zobaczyć Twój produkt, usługę lub wydarzenie w akcji. To wszystko powoduje, że aż 68% klientów preferuje oglądanie filmu tłumaczącego, jak produkt lub usługa działa. ( Fajna prezentacja )

6. Film zachęca do udostępniania w social mediach.

Mark Zuckerberg ogłosił na początku roku, że Facebook w 2018 roku zmienia swoją politykę z wartościowych treści na wartościowe interakcje w postach. Co to znaczy? Im więcej komentarzy, udostępnień i dyskusji pod postem, tym więcej potencjalnych odbiorców. Jednocześnie materiały video i transmisje na żywo będę miały kilkakrotnie lepsze zasięgi, niż tradycyjne posty i zdjęcia. Aby połączyć te dwie kwestie i osiągnąć maksymalne zasięgi Twoja firma musi stworzyć film wywołujący nie tylko dyskusję, ale także emocje. Dzięki nim użytkownicy będę udostępniać więcej, a co za tym idzie wywoływać wartościowe interakcje, o które Facbookowi chodzi. Im większe zasięgi w Twoich postach, tym większy ruch na Twojej stronie www. Im większy ruch na stronie, tym więcej okazji do sprzedaży.

bar2

7. Film wychodzi na przeciw użytkownikom mobilnym.

Coraz większa część ruchu na naszych stronach internetowych, czy social mediach generowana jest przez użytkowników mobile. Aż 90% klientów ogląda filmy na swoich telefonach. Co więcej YouTube prognozuje, że przyrost oglądalności filmów na telefonach będzie rósł rocznie o 100% . To wszystko powoduje, że Twoja firma musi być przyjazna użytkownikom smartfonów. Film na stronie głównej, to idealny sposób na ułatwienia życia Twojemu potencjalnemu klientowi. Używając telefonu pozyska on szybko informacje, których poszukuje.

 

mobile video views

 

 Masz pytania?

Odezwij się, z chęcią pomożemy!

 

Add

Firmy oferujące filmy i zdjęcia z drona rosną, jak grzyby po deszczu. Co powinniśmy wiedzieć, aby uniknąć rozczarowania?

Autor: Wojtek Brodziak | Dron Academy Filmowanie i fotografia z powietrza | +48 666 666 679 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |  

1. Zapytaj o pozwolenie na lot

Każda firma zajmująca się profesjonalnie filmowaniem z powietrza, powinna na etapie przygotowywania oferty sprawdzić, jakie pozwolenia są konieczne aby latać w danej lokalizacji.
Oczywiście jedno miejsce może być objęte restrykcjami, a inne nie. Może się zdarzyć, że operator drona, ze względu na obostrzenia nie będzie mógł latać. Wszystko zależy od konkretnego przypadku. Musimy mieć jednak pewność, czy firma lata dla nas zgodnie z prawem.

2. Poproś o skan licencji

Wszyscy operatorzy wykorzystujący drony komercyjnie muszą mieć ważne świadectwo kwalifikacji UAVO, potocznie zwanym licencją. Po za wymaganiami prawnymi jest to gwarancja, że operator zdał egzamin praktyczny i teoretyczny organizowany przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Dodatkowymi dokumentami operatora są: ubezpieczenie, badania lekarskie oraz certyfikat przejścia obowiązkowego kursu przygotowującego do egzaminu.

Licencja operatora Dron Academy:

Licencja DRON Wojciech Brodziak

3. Zapytaj o doświadczenie firmy

Drony to bardzo niebezpieczne narzędzie w nieodpowiednich rękach. Filmowanie z powietrza wymaga dużo ostrożności i doświadczenia ze strony operatora. Brak jednej z tych cech może mieć bardzo przykre konsekwencje dla firmy, jak i klienta. Pamiętajmy również, że profesjonalna i doświadczona firma wcale nie musi być droga. Często te niedoświadczone mogą zawyżać ceny. Aby zlecenie przebiegło bezpiecznie, należy pamiętać również o kilku zasadach, które mogą obniżyć ryzyko wypadków:

Operator nie powinien latać:

  • blisko ludzi
  • nad skupiskami ludzi
  • blisko budynków i samochodów
  • wyżej niż 150m
  • gdy nie ma drona w zasięgu wzroku (o ile nie posiada uprawnień BVLOS)
  • w małych pomieszczeniach (zwłaszcza gdzie przebywają ludzie)
  • podczas porywistego wiatru
  • w deszczu

 Klienci Dron Academy:media new

Sprawdź doświadczenie Dron Academy

 

 

4. Sprawdź jakość sprzętu

Przy wyborze odpowiedniego sprzętu do realizacji zlecenia musimy pamiętać, że o jakości naszych materiałów decyduje przede wszystkim optyka oraz stabilizacja obrazu. Pamiętajmy jednak, że rozdzielczość nie decyduje o jakości materiału,. a jedynie o wielkości obrazu. Na jakość materiału składa się wiele czynników. Warto poprosić firmę o próbki materiałów z każdego z oferowanych dronów i ocenić jakość samemu. Drugim sposobem jest znalezienie porównań, czy recenzji na przykład na portalu YouTube.

Autor: Dron Academy - Filmowanie i fotografia z drona  Model: DJI Inspire 1 PRO

 

 Dobór sprzętu jest bardzo ważny, ponieważ pozwoli optymalizować koszty i uchroni nas przed ewentualnym naciąganiem firm na słabej jakości sprzęt w cenie profesjonalnych dronów. Unikajmy dronów z kamerkami sportowymi typu GoPro, ponieważ są to typowo rekreacyjne urządzenia. Pamiętajmy, że zlecenie na półprofesjonalnym sprzęcie takim jak np. DJI Phantom 4, DJI Mavic PRO czy DJI Spark będą kosztować mniej niż na sprzęcie profesjonalnym, takim jak DJI Inspire 1 PRO, DJI Inspire 2, czy DJI S900.

 

 

 Masz pytania?

Odezwij się, z chęcią pomożemy!

 

DJI 0024 2 2

Współczesny obrót nieruchomościami wymaga sięgania po nowoczesne technologie. Idealnym rozwiązaniem na sprostanie wymaganiom kupujących są drony. Tradycyjne zdjęcia pokazują obiekt z odniesieniem tylko do najbliższego otoczenia. Dzięki zdjęciom z lotu ptaka możemy wyeksponować najbliższą okolicę oraz wszelkie pobliskie obiekty wpływające na atrakcyjność lokalizacji nieruchomości. 

Zakup

Aby wzbogacić ofertę o zdjęcia oraz filmy z drona, można pokusić się o zakup odpowiedniego sprzętu.

Podczas wyboru należy zwrócić uwagę na jakość urządzeń optycznych zamontowanych w statku powietrznym. Bardzo ważną kwestią jest łatwość obsługi i zachowanie najwyższej stabilizacji obrazu. Aby spełnić te kryteria sprzęt musi być wyposażony w nadajnik GPS, żyroskop oraz gimbal (stabilizator obrazu). Aby zakupić sprzęt, który będzie wykonywał porządne zdjęcia musimy się liczyć z wydatkiem rzędu 5000zł w górę.

Oczywiście nie są to jedyne koszty ponieważ musimy uwzględnić koszty baterii oraz ewentualne naprawy serwisowe które są bardzo drogie w stosunku do ceny drona. Na koniec warto wykupić ubezpieczenie OC aby zabezpieczyć się od ewentualnych przykrych zdarzeń. Musimy pamiętać, że operowanie dronem jest obarczone pewnym ryzykiem z którym musimy się liczyć. 

Wykonując zdjęcia własnym dronem musimy pamiętać o spełnieniu wymogów formalnych. 

Przed każdym lotem należy sprawdzić czy w miejscu, w którym zamierzamy wykonać lot jest konieczne pozyskanie zgody od Państwowej Agencji Żeglugi Powietrznej. Bezwzględne jest przestrzeganie następujących zasad: nie latamy powyżej 150m od podłoża, nie latamy nad ludźmi oraz w pobliżu lotnisk i stadionów. Wszelkie aktualne informacje dostępne są na oficjalnej stronie Urzędu Lotnictwa Cywilnego.

Współpraca z firmą 

W tym przypadku najważniejsze jest przekazanie wszelkich obowiązków prawnych na firmę z którą współpracujemy. Profesjonalne firmy dronowe na bierząco monitorują obecny stan przepisów przez co swobodnie dopilnują wszelkich formalności. Cała odpowiedzialność związana z wykonaniem lotu jest po stronie operatora drona. Kolejną zaletą jest fakt, że nie musimy martwić się o sprzęt oraz jego serwisowanie. Mamy pewność, że każde nowe zlecenie będzie wykonane najwyższej jakości dronem. 

Najważniejszą zaletą jest możliwość podjęcia dłuższej współpracy. Dzięki takiej opcji możemy znacząco zminimalizować koszty pojedyńczych zleceń. Bardzo dużo firm stara się dopasować do sytuacji klienta tak aby obie strony były zadowolone.

 

Sprawdź doświadczenie Dron Academy

 

 

 

 Masz pytania?

Odezwij się, z chęcią pomożemy!

 

ortofotomapa dziłaki

Poprawne wykonanie ortofotomapy wymaga wiedzy, doświadczenia i jest procesem, podczas którego istnieje ryzyko popełnienia bardzo wielu błędów na każdym etapie prac. Między innymi takie wnioski da się wyciągnąć z analizy eksperymentu badawczego prowadzonego pod kierunkiem mgr. inż. Artura Karola Karwela z Instytutu Geodezji i Kartografii. Grupa naukowców z Zakładu Fotogrametrii wzięła „na warsztat” pierwsze duże projekty geodezyjno-kartograficzne realizowane na obszarze naszego kraju na początku XXI wieku. Rezultat ich badań dość jednoznacznie wskazuje liczne niedoskonałości i uchybienia, jakie miały miejsce m.in. przy tworzeniu wielkoobszarowych projektów kartograficznych dla Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Polskich Kolei Państwowych, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, a także wielu innych instytucji centralnych. Realizacja projektu badawczego oraz wyszczególnienie czynników mogących wpływać na błędne wykonanie ortofotomapy, pozwalają unikać opisanych błędów i uchybień przyszłym twórcom dokumentów kartograficznych, dlatego warto przyjrzeć się nieco dokładniej pracom zespołu A.K. Karwela.

Mała wielka rewolucja w powietrzu

W obszarze militarnym dronów używa się do patrolowania, rozpoznania i monitorowania. Podobne działania mogą być wykonywane w przestrzeni cywilnej. Jeśli jednak wojsko w pewien sposób sformalizowało stosowanie dronów na swoje potrzeby, to brak takich uregulowań ciągle jeszcze uniemożliwia ich szerokie wykorzystanie dla potrzeb cywilnych. Nie wchodząc jednak w szczegółowe techniczne, prawne i legislacyjne zawiłości związane z organizacją i regulację rynku dronów, skupmy się na pięciu głównych branżach, które już przez te maszyny zostały zrewolucjonizowane.

  • Item Shortcode

    Blog Responsive Image

Prezes Dron Academy oficjalnym specjalistą TVN w sprawie dronów! Więcej na: http://fakty.tvn24.pl/fakty-ekstra,52/klasyczne-selfie-to-przezytek-nadchodzi-era-nanodronow,503593.html

Dron Academy w MY COMPANY

poniedziałek, 04 styczeń 2016 / Napisane przez /
  • Item Shortcode

    Blog Responsive Image

Dron Academy z prezesem Wojciechem Brodziakiem na czele wypowiada się o rynku dronów w Polsce dla miesięcznika ludzi przedsiębiorczych MY COMPANY!

Dron Academy dla LOT !!!

poniedziałek, 04 styczeń 2016 / Napisane przez /
  • Item Shortcode

    Blog Responsive Image

Dron Academy opowiada o dronach do eksluzywnego miesięcznika lini lotniczych LOT którego redaktorem naczelną jest Martyna Wojciechowska!

Dron Academy w EXPRESS ROLNICZY

poniedziałek, 04 styczeń 2016 / Napisane przez /
  • Item Shortcode

    Blog Responsive Image

Prezes Dron Academy wypowiada się na temat przyszłości dronów w topowym miesięczniku dla rolników - Express Rolniczy

  • Item Shortcode

    Blog Responsive Image

Dron Academy nawiązało współpracę z telewizją TVN.