Filmy promocyjne – nowatorskie narzędzia marketingowe

film promocyjny miasta

Spośród wielu różnego rodzaju narzędzi przeznaczonych do promowania firm i przedsiębiorstw coraz większym zainteresowaniem cieszą się filmy promocyjne. Mogą one służyć nie tylko ogólnemu przedstawieniu biznesu, ale także być wykorzystywane do kreowania pozytywnego wizerunku. Film pozkazowy niekiedy bywa nazywany również materiałem wizerunkowym – pozwala na dotarcie do sporej liczby potencjalnych klientów i zainteresowanie ich ofertą danej firmy.




 

Nietuzinkowa forma promocji

Filmy promocyjne stanowią na ogół niedługie produkcje, których celem jest przedstawienie charakteru prowadzonej działalności czy uwypuklenie najważniejszych zalet przedsiębiorstwa. Film promocyjny może zawierać podkład muzyczny, głos lektora bądź wypowiedź pracownika firmy. Tego typu materiał zawierać bardzo różnorodne elementy, wraz z zastosowaniem animacji i grafiki.

Zaletą takich filmów jest fakt, że takie spoty można zamieszczać na oficjalnych stronach firm oraz na portalach społecznościowych, przykuwając uwagę potencjalnych klientów. Warto również podkreślić, że przy pomocy filmu promocyjnego można zdobywać popularność, a tego rodzaju materiału są w odbiorze znacznie bardziej interesujące niż tradycyjne reklamy czy zwykłe foldery reklamowe.

Skuteczny film reklamowy – osiągnij zamierzony efekt!

Aby stworzyć skuteczny film promocyjny lub reklamowy, należy zadać sobie pytanie: jaką funkcję ma on pełnić? To często bagatelizowane przez zleceniodawców zagadnienie ma kluczowe znaczenie na etapie tworzenia scenariusza, realizacji zdjęć i montażu spotu. Filmy reklamowe mają za zadanie promować produkty i usługi firmy, zachęcając jednocześnie potencjalnego klienta do kupna. Z kolei film promocyjny miasta lub regionu może być niezwykle skutecznym narzędziem w kreowaniu wizerunku, przyciągnięciu turystów, nowych inwestorów czy studentów. Jak więc widzimy, skuteczny film promocyjny to taki, który jest:

  • kreatywny,
  • oryginalny,
  • zachęca do działania.

Proste, prawda? A mimo to, bardzo wiele filmów i spotów reklamowych, które każdego dnia widzimy w telewizji, internecie, czy środkach komunikacji miejskiej nie spełnia tych podstawowych standardów. Wpływ na taki stan rzeczy może mieć wiele czynników, wśród których należy wymienić: niewłaściwie określoną grupę docelową, nieczytelny charakter komunikatu czy brak „elementu zaskoczenia”, który charakteryzuje ciekawy film promocyjny i wyróżnia go na tle spotów konkurencyjnych firm czy miast. Filmy promocyjne to nowoczesna wizytówka i jednocześnie skuteczna forma promocji przedsiębiorstwa. Mając na uwadze oba te czynniki, nie sposób nie uwzględnić współczesnych zdobyczy techniki, takich jak zdjęcia z powietrza, filmowanie w jakości HD i 4K, a także ciekawe efekty graficzne i dźwiękowe. Zlecając nam produkcję filmu reklamowego, nasi klienci mogą być pewni, że zamówione spoty będą zarówno kreatywne i oryginalne, jak i nowoczesne, doskonale oddające dynamikę przedsiębiorstwa, regionu lub miasta.

Jak tworzymy nasze filmy reklamowe?

Etapy powstawania:

  1. Określenie grupy docelowej (odbiorców filmu promocyjnego)
  2. Ustalenie kanałów komunikacji, którymi rozpowszechniany będzie film
  3. Początkowa koncepcja filmu
  4. Konsultowanie początkowej koncepcji z klientem (poprawki modyfikacje)
  5. Tworzenie ostatecznego scenariusza
  6. Graficzne przedstawienie każdej sceny filmu (storyboard)
  7. Lokalizacja, nabór aktorów i statystów
  8. Przygotowanie planu zdjęciowego
  9. Realizacja zdjęć
  10. Montaż filmu, konsultacja z z klientem
  11. Ostateczne korekty i uzyskanie finalnej wersji
  12. Przekazanie filmu promocyjnego klientowi

Tworząc filmy promocyjne, szczególny nacisk kładziemy na maksymalne dopasowanie treści i formy do wymagań naszych klientów. Jednocześnie, służymy fachowym doradztwem oraz naszym bogatym doświadczeniem i wiedzą. Wszystko po to, by tworzone przez nas filmy promocyjne były ciekawe, oryginalne i skutecznie kreowały wizerunek firmy.

Napisz do nas

biuro@dronacademy.pl
+48 666 666 679
#dronacademy